Saturday 30 January 2016

Mary Kay Beauty Consultant 2015

Salam dan selamat sejahtera semua..rasanya ini adalah kali pertama saya berceloteh di dalam blog..blog dah lama ada tapi tak tahu nak sembang apa kat sini..hohoho..okay..saya nak perkenalkan diri..saya Norazian binti Abdullah..lahir di Sarawak.panggil yan je..tujuan utama saya berblog ini adalah sebab saya merupakan salah satu Beauty Consultant untuk Produk Mary Kay..kenal tak produk yang terhangat dan antara produk terlama di pasaran..mungkin masih ramai lagi yang agak kurang tahu produk ni..nanti kita cerita panjang pasal produk ni okay..okay..saya mula kenal mary kay ni pada tahun 2015..masa tu muka memang teruk sangat..dengan kulit jerawat,muka berminyak,bintik-bintik hitam di hidung,parut-parut jerawat..senang cakap,semua masalah ada di muka ni..masa tu mmg rasa macam zaman kejatuhan bagi yan...nak pergi mana-mana pun rasa malu sebab muka berjerawat teruk..tutup guna bedak pun tak berkesan...lagi2 bila yan ni jenis tak pandai pakai make up..xoxo..lagilah susah nak tutup jerawat tu kan..huhuhu..

Alhamdulillah bila terjumpa mary kay ni sebelum putus asa nak sembuhkan kulit muka..kawan yan dari Johor yang perkenalkan Mary Kay ni pada yan..dulu kulit muka dia memang teruk gila..masa tu kulit muka yan takder masalah jerawat..cuma berminyak dan bintik2 hitam kat hidung jerlah..dan pori2 pun nampak besar..lepas beberapa hari yan dok berfikir nak cuba ke tidak mary kay ni,yan ambiklah keputusan untuk cuba mary kay ni lepas kawan yan nama Rahayu Kipli dah order produk mary kay dengan Kawan yan dari Johor tu..lama2 bila rasq makin excited dengan Mary Kay,yan teruslah jadi ahli mary kay disebabkan oleh kelebihan dan keunikan produk mary kay ni..

Walaupun masih baru di dalam keluarga Mary Kay, tapi jika ada apa2 persoalan mengenai produk mary kay,insha-Allah,yan boleh lagi nak explain produk mary kay yang mana yang sesuai untuk kulit muka anda..okay..sampai sini sahaja pengenalan dari yan yang agak banyak keluar tajuk ni..hahaha..apapun, saya,NORAZIAN ABDULLAH,perunding kecantikan anda..Anda boleh whatsapp saya di 011-3531 4699 untuk pesanan atau persoalan produk mary kay okay..sayang semua..

No comments:

Post a Comment